Реестрація імпортної косметики

Для ввезення і продажу косметичних засобів спершу необхідно отримати санітарно-епідеміологічне заключення (заключення СЕС), що підтверджує  якість і безпечність продукції.

Видачу таких заключень здійснюють вповноважені експертні організації Санітарно-Епідеміологічної Служби Міністерства Охорони Здоров`я України. Видача заключення ґрунтується на результатах експертної оцінки документації і лабораторного аналізу зразків продукції.

Заключення може охоплювати великий перелік продукції. Якщо Ваша лінія косметичних засобів представлена кількома одиницями, або кількома десятками продуктів – все (або більша частина) найменувань будуть включені в єдине заключення.

Санітарно-епідеміологічне заключення видається терміном від 3 до 5 років. По завершенню дії заключення необхідно повторити всю процедуру спочатку.

Окрім торгових назв свідоцтво містить інформацію про виробника, Заявника (власника заключення), показники якості продукту, дані щодо необхідності і частоти проведення контролю якості.

NB! Зверніть увагу, що для цілого ряду косметичних засобів (мило, шампуні, фарба для волосся, засоби для укладки і завивки волосся та інш.), окрім заключення СЕС, також необхідним є оформленнясертифікату відповідності.

Компанія «Кратія» надає послуги з організації видачі заключень СЕС на косметичну продукцію. Ми маємо великий досвід такої робот, володіємо українським та міжнародним законодавством, встановили чудові відносини із державними органами і експертними організаціями, добре орієнтуємось у вимогах митної служби і можемо виконати реєстрацію косметичних засобів правильно, якісно і швидко.

Процес співробітництва з новим Замовником такий:  

Реестрація імпортної косметики  | ТОВ Кратія 2

Ви звертаєтесь до нас за телефонами +38 (044) 221-71-29, 332-42-94,  відправляєте листа на електронну адресу info@cratia.ua або домовляєтесь про зустріч в нашому офісі.

Ми розглядаємо первинну інформацію (перелік продуктів, склад, рекомендації щодо використання) і підтверджуємо, що даний продукт є косметичним засобом.

Далі, Ви передаєте нам в паперовому або електронному вигляді матеріали, відповідно до переліку. Щоб пришвидшити процес підготовки і узгодження документів – ми зазвичай пропонуємо відправити спочатку копії документів електронною поштою, і тільки після їх перевірки і узгодження – відправити нам їх оригінали  документів в паперовому вигляді.

По мірі отримання документів – ми розробимо проект Заяви і відправимо Вам на узгодження.

Для проведення лабораторного аналізу знадобляться зразки готової продукції. Компанія «Кратія» має акредитацію митної служби України і тому може ввозити зразки на власне ім.`я.

Отримані від Вас документи і матеріали, що стосуються Вашої косметичної продукції, будуть оформлені відповідно до умов українського законодавства, за необхідності – перекладені, і подані до експертного органу Санітарно-Епідеміологічної Служби України. Для  представлення Ваших інтересів в експертних організаціях нам знадобиться Довіреність.

В результаті позитивного заключення проведених експертизи документації і лабораторного аналізу буде виданий проект Заключення. Проект також узгоджується із Замовником, далі – ми отримуємо оригінал.

Вартість наших послуг з реєстрації косметичних засобів залежить від кількох факторів:

  • Складність продукту (багатокомпонентний склад означає більш високу вартість);
  • Кількість продуктів, поданих на реєстрацію (чим більше Ваше замовлення – тим вищі знижки ми зможемо запропонувати);
  • Мова, якою подано документацію (чи є необхідність у перекладі), необхідність ввезення зразків.

Вартість наших послуг включає в себе всі необхідні затрати для отримання реєстрації, в тому числі – державні платежі та збори.

Термін виконання послуги складає близько 1 місяця з моменту подачі реєстраційних матеріалів в МінЗдрав.

Співробітництво передбачає складання Договору на організацію проведення процедури, в якому ми вкажемо всі забов`язання щодо обсягу робіт, вартості і термінам їх виконання. Порядок оплати наших послуг:

  • Передплата у розмірі 60% від узгодженої вартості перед подачею документів а МінЗдрав;
  • Оплата в розмірі 40% від узгодженої вартості після отримання оригіналів.

В разі необхідності ми можемо узгодити інший порядок оплати. Оплату ми можемо отримати в гривнях, ЄВРО, доларах США або російських рублях.

 Зрозуміло, що всі попередні консультації і розрахунок вартості послуг ми проводимо безкоштовно.

Отримати консультацію Ви можете зателефонувавши за номером +38 (044) 221-71-29, 332-42-94, звернувшись за електронною адресою info@cratia.ua або на зустрічі в нашому офісі