Реестрація відчизняних продуктів і ТУ

Реестрація відчизняних продуктів і ТУ  | ТОВ КратіяОсновною відмінністю порядку реестрації косметичної продукції українського виробництва від реєстрації косметичних засобів закордонних виробників полягає в тому, що в процесі реєстрації також необхідно затвердити технічні умови (ТУ), відповідно до яких буде проходити виробництво даного продукту.

Санітарно-епідеміологічна експертиза і затвердження технічних умов – взаємопов`язані процеси, які, по суті, виконуються однією процедурою.

Санітарно-епідеміологічне заключення на косметичний продукт видається після проведення експертизи в уповноважених для цього інститутах. А узгодження і затвердження технічних умов проводить Укрметтестстандарт. 

Реестрація відчизняних продуктів і ТУ  | ТОВ Кратія 2Компанія «Кратія» здійснює послуги з організації санітарно-епідеміологічної експертизи косметичної продукції, розробки та узгодження технічних умов. Ми маємо великий досвід виконання подібних задач, відмінно володіємо українським та міжнародним законодавством, встановили чудові взаємини із державними органами і експертними організаціями та можемо виконати замовлені процедури правильно, якісно та швидко.

Ми готові запропонувати Вам: 

  1. Надання всіх необхідних консультацій, відповіді на всі робочі питання, які Вас непокоять;
  2. Розробку проекту технічних умов, спільну підготовку реєстраційних матеріалів;
  3. Представлення Ваших інтересів в ході затвердження ТУ та санітарно-епідеміологічної експертизи. Спільна робота із зауваженнями;
  4. Отримання та передача Вам узгоджених ТУ та заключення СЕС на косметичні продукти.  

Всі роботи ми виконуємо у найкоротший термін і за адекватну ціну. Зверніться до нас, сформулюйте обсяг робіт – і ми розрахуємо для Вас вартість послуг та термін їх виконання.

Зрозуміло, що всі попередні консультації  та розрахунок вартості послуг ми виконуємо безкоштовно.

Отримати консультацію Ви можете зателефонувавши за номером +38 (044) 221-71-29, 332-42-94, звернувшись на електронну адресу info@cratia.ua або на зустрічі в нашому офісі