Вебінар “Власна торговельна марка: виробництво медичних виробів, косметичної продукції та дієтичних добавок під ВТМ. Як зробити ВТМ правильно?”
Деталі:
-
Дата: 21 червня 2024 року
-
Час: з 09:00 до 16:00 за київським часом (GMT +2)
-
Місце проведення: онлайн
-
Мова семінару: українська
-
Спікери:
- Багрєєв Максим, керуючий партнер компанії “Кратія”
- Вікторія Мороз, фахівець з ключових клієнтів компанії “Кратія”
- Оксана Олійнічук, керівник відділу FMCG компанії “Кратія”
- Модератор: Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD, директор компанії «Калина медична виробнича компанія»
- Модератор: Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD
- Запрошено до участі: Тетяна Пазерська, головний спеціаліст відділу з питань медичних виробів, косметичних засобів та реєстрації лікарських та дезінфекційних засобів Фармацевтичного управління МОЗ України
- Запрошено до участі: Володимир Чекалін, начальник Відділу державного ринкового нагляду за обігом медичних виробів Держлікслужби України
-
Вартість:
- організаційний внесок за одного учасника – 12 990 грн. без ПДВ.
Система знижок (знижки не підсумовуються):
знижка за умовами колективної участі (від 2 та більше учасників) – 10%;
спеціальні умови для членів Асоціації «Оператори ринку медичних виробів» AMOMD® та клієнтів Кратія - знижка 15%.
- організаційний внесок за одного учасника – 12 990 грн. без ПДВ.
У програмі:
- Підходи до легалізації щодо медичних виробів за ВТМ. Створення та сертифікація ВТМ-виробника vs розширення чинного сертифікату;
- Особливості розробки Технічного файлу на медичний виріб за OEM-OBL;
- Розробка системи управління якістю на медичний виріб за ВТМ;
- Аудит постачальників ВТМ. Реалії сьогодення та усталена практика. Досвід FMCG;
- ВТМ на ринку косметичної продукції за вимогами Технічного регламенту;
- ВТМ на ринку дієтичних добавок та дезінфекційних засобів: що потрібно знати та як правомірно ввести в обіг?
- Договори ВТМ. Скільки та Коли?
- Практика ринку, особливості, нюанси введення в обіг та продажу продукції під ВТМ;
- ТМ як найважливіший елемент продукції під ВТМ;
- Хто насправді є виробником продукції під ВТМ: постачальник чи продавець?
- Упаковка продукції під ВТМ - плагіат чи шедевр? Вимоги, маркування, ризики;
- Імпорт чи вітчизняний? Преміум чи перша ціна? Вибір постачальника, практика ринку, рекомендації;
- Ціноутворення ВТМ. Законодавчі обмеження та відповідальність;
- Маркетинг ВТМ. Реалії та перспективи;
- Відповідальність за введення в обіг продукції під ВТМ. Репутаційні ризики, штрафи та санкції;
- Твердження про продукт, вимоги законодавства та антимонопольна практика (медичні вироби, косметика, дієтичні добавки).
Будьте в курсі - підпишіться на нашу розсилку.