Шановні колеги, Звертаємо увагу на те, що 18 січня 2025 року вводиться в дію Закон України № 3910-IX, який забороняє рекламну інформацію на маркуванні лікарських засобів. Законом заборонено нанесення на упаковку лікарських засобів будь-якої інформації рекламного характеру, а також інформації про інших юридичних осіб або фізичних осіб, які не є виробником лікарського засобу або Pаявником (власником реєстраційного посвідчення). […]
26 липня відбувся бізнес-форум «Pharma & Cosmo Force», присвячений питанням товарів для здоров’я, краси та FMCG
Компанія «Cratia» 26 липня 2018 року, взяла участь в бізнес – форумі «Pharma & Cosmo Force», під час якого, висвітлила питання регуляторики в сфері FMCG. Свою доповідь, пов’язану з питаннями «Регуляторних вимог до обігу космецевтических продуктів» представила Євгенія Андрущенко, директор з розвитку бізнесу компанії. Керівник відділу FMCG – Котовська Наталія, в ході своєї доповіді розкрила ключові моменти регуляторних вимог для нутрікосметики та очікувані зміни в законодавчій сфері.
На бізнес – форумі були присутні вітчизняні виробники косметичної продукції та дієтичних добавок, які були стурбовані питаннями правильного введення і обігу власної продукції на ринку України. Зокрема, таких категорій продукції як космецевтика і нутрікосметика.
На сьогоднішній день, ці терміни дуже часто можна почують в сфері бьютііндустріі.
Багато зарубіжних виробників активно використовують слова «космецевтика» і «нутрікосметика» для залучення уваги кінцевого споживача, в той час як в законодавчих актах України немає згадок і шляхів до реєстрації вищеописаних категорій продуктів. В Україні можлива реєстрація подібних продуктів тільки в статусі «дієтичної добавки» і «косметичного засобу».
Варто звернути увагу на те що, найближчим часом відбудуться значні зміни в регуляторній сфері косметичних засобів, у зв’язку з прийняттям технічного регламенту на косметичну продукцію. Зміни торкнуться маркування, сфери застосування і способу утилізації. Також пропонується встановити права та обов’язки виробників і розповсюджувачів косметичної продукції.
*Статус проекту – відправлений на доопрацювання. (26 липня 2018 року)
Зміни торкнуться і харчової сфери, частиною якої є дієтичні добавки. Очікуємо прийняття закону «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». Ключовими змінами будуть зміни величину шрифту на упаковці, акцент на речовинах, що викликають алергічні реакції або непереносимість, розширення зони відповідальності.
*Статус проекту закону – готується до другого читання (на 26 липня 2018 року)