Реєстрація потужностей
Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» заборонено здійснення обігу харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів.
Потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не поширюється вимога щодо отримання експлуатаційного дозволу, підлягають державній реєстрації, яка здійснюється відповідно до Порядку державної реєстрації потужностей затвердженого Наказом № 431 від 15.02.2024.
| 
 Ми професійно виконуємо роботи з регулювання та легалізації дієтичних добавок, дитячого харчування, харчових продуктів для спеціальних медичних цілей та контролю ваги. Ми маємо глибокі знання вимог законодавства та практик роботи контролюючих органів. Ми готові запропонувати: 
  | 
Зобов’язані реєструвати потужності суб’єкти господарювання, які здійснюють свою діяльність у таких сферах:
- первинне виробництво;
 - виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
 - зберігання харчових продуктів;
 - здійснення обігу харчових продуктів в аптеках;
 - транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, та ті, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам;
 - заклади громадського харчування;
 - мережі роздрібної торгівлі харчовими продуктами;
 - інші види діяльності пов’язані з поводженням харчових продуктів.
 
Процедура реєстрація потужностей передбачає внесення компетентним органом до Державного реєстру операторів ринку та їхніх потужностей (далі – Реєстр) відповідної інформації і присвоєння їм особистого реєстраційного номеру. Реєстрація здійснюється на безоплатній основі.
Реєстр розміщений на офіційному веб-сайті компетентного органу.
Основними завданням реєстрації потужностей та функціонування Реєстру є ведення обліку операторів ринку та їхніх потужностей і забезпечення інформацією для визначення періодичності здійснення планових заходів контролю щодо відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Періодичність контролю визначається на підставі ризик-орієнтовного підходу – залежно від того, з якими видами продукції працює та яку діяльність провадить оператор ринку, буде встановлюватися частота заходів контролю.
Наші послуги
Ми професійно виконуємо роботи з легалізації дієтичних добавок, дитячого харчування, харчових продуктів для спеціальних медичних цілей та контролю ваги. Наша команда володіє необхідними знаннями, досвідом і вміннями, наші фахівці володіють англійською мовою.
Ми пропонуємо:
- Оцінку складу продукту з поглибленим аналізом його рецептури та визначення чи відповідає продукт вимогам законодавства та встановленій категорії;
 - Перевірка або розробка маркування та інструкції (листка-вкладиша);
 - Організація проведення лабораторних досліджень на відповідність вимогам щодо безпечності та отримання Звіту з безпечності продукту;
 - Підготовка та подача повідомлення про намір введення в обіг дитячого харчування, продуктів для спеціальних медичних цілей та для контролю ваги і дієтичних добавок;
 - Розробка і впровадження НАССР / ISO 22000;
 - Юридичний та консультаційний супровід виробника, імпортера.
 
Для початку співпраці або отримання консультації Ви можете зв’язатися з нами:
- за телефонами +38 044 361-48-28, +38 044 221-71-29,
 - по e-mail: info@cratia.ua,
 - або приїхати на зустріч до нас в офіс .